Árpád
Dr. habil. Árpád Papp-Váry PhD

Full-time professor

Title:

habilitált főiskolai tanár

Pozition:

dékán, szakvezető

Institute

Turizmus és Marketing Intézet

Academic degree

2007 - közgazdaságtudomány, PhD

Education:
  • 2002-2007 Nyugat Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar, a közgazdaságtudományok doktora (PhD) - Gazdasági folyamatok elmélete és gyakorlata doktori program, Marketing alprogram
  • 2001-2003 Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, egyetemi szakközgazdász - Európa tanulmányok szak, európai menedzsment szakirány
  • 1994-1999 Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, okleveles közgazdász - Gazdálkodási szak, vezetés-szervezés főszakirány, marketingkommunikáció mellékszakirány
Publications:
  • https://vm.mtmt.hu//search/slist.php?lang=0&top10=0&AuthorID=10012707
Subjects:
  • Advertising, Public Relations and Sales Promotion
  • International Brand Management
  • Kisvállalati marketing
  • Márkázás
  • Marketing alapok
  • Marketingkommunikáció
  • Reklám- és médiatervezés
  • Termékmegjelenítés (Product placement)
  • Városmárkázás
Research fields:
  • Országmárkázás (country branding)
  • Városmárkázás (city branding)
  • Márkázás (branding)
  • Személyes márkázás (Personal branding)
  • Márkázott szórakoztatás, termékmegjelenítés (Branded entertainment, product placement)
  • Sportmarketing (Sports marketing)
  • Gerillamarketing és –reklám (Guerilla marketing and advertising)
Awards
  • 2011-12 tavaszi félév-2012 Legjobb oktatói eredmény a BKF Oktatói Munka Hallgatói Véleményezésében (OMHV), az 50 és 125 fő közötti hallgatói értékelés kategóriában
  • 2012 Legjobb oktatói eredmény a BKF Oktatói Munka Hallgatói Véleményezésében (OMHV) a 2011-12 őszi félévre, a 125 fő feletti hallgatói értékelés kategóriában
  • 2011 a Várnai Egyetem (Varna Free University Chernorizets Hrabar) ezüst plakettje a nemzetközi kapcsolatok építéséért
  • 2011 a diákok szavazatai alapján több száz oktatóból „Az Év oktatója” a BKF-en
  • 2009 a Szép Magyar Könyv versenyben oklevél a „Tudományos művek, szakkönyvek, felsőoktatási kiadványok” kategóriában az „Arculat és identitás” című könyvért
  • 2009 az OTDK különdíjasának felkészítő tanára (Ágoston László: Zene a reklámban)
  • 2008 a HVG Goldenjob karrierversenyén szakértő-specialista kategóriában döntős (top5)
  • 2007 a diákok szavazatai alapján több száz oktatóból „Az Év oktatója” a BKF-en
  • 2006 „Deal” című munkáját kiállították az ARC óriásplakát kiállításon
  • 1999 az Országos Diákreklámverseny 1. helyezettje a 4 fős csapat tagjaként (Feladatkiíró: Kreatív + MOL Rt.)
  • Gyakran kérik ki véleményét sajtóorgánumok a marketingről, reklámról, pr-ről. Szerepelt már a Magyar Televízióban, a TV2-ben, az RTL Klubon, ATV-ben, a Hír TV-ben, az Echo TV-ben, a Kreatívban, a HVG-ben, a Nők Lapjában, stb.
  • Az „országmárkázás” kifejezést beütve a Google-be, a legelső és a legtöbb találat az ő nevével jelenik meg.